Monday, January 3, 2011

bb colour baru lagi




ok hari ni best sgt sgt , saya pegi shopping ngn my syg akim , we buy lot lots of thing , betul kan kereta, mcm mcm lah , best of all saya shopping baju2 dah skirt banyak sangat murah2 ye a, kat sunway tadi , and  sambil tu,singgah la kt POPMYBERRY yea tempay di mana akim menjadi gila dah kalau boleh semua dia nk borong, pastu akak2 kat popmyberry tu plak bangse melayan je , amik kau satu jam aku duk sane , and and aku dpt jugak cover bb baru comel kan kan ?>

ok ni muka bahagia je :)



                                                
                                                   ok ni ambik lagi dekat comel kan rasa nk makan .






                                                ok ni pulak secara dekat comel kan kan kan ??




p/s : sukahati aku lah aku nk tulis ape kat blog aku kau susah ape hah perempuan jalang .

No comments:

Post a Comment